Wednesday, November 23, 2011

Congratulation and thank you!

aku nak wish
CONGRATULATION
to
Syakila and Ameerah Diana (midi)
for their first birth..
dua2 dapat baby boy..
baru semalam dengar midi mengadu mengenai kandungan dia time nak solat zohor
tiba2 hari ni dengar cerita dah beranak!
haha..
hebat2..
husband dua2 orang ni pon tengah blaja kat uia lagi
mantap la korg!
insyaAllah kami plan nak ziarah hari sabtu ni
sorang kat nilai, sorang lagi kat segambut
tu pon kalau sempat la..
hehe
pape pon,
kepada ummi and ibu..
selamat menjaga anak!
hehe

holala kawan2 aku dah dapat anak!
umur sebaya pulop tu!
dewasa dah aku rupanya..




aku nak wish
CONGRATULATION
to
kak Edy and kakak kepada atiqah (lupa namanya)
for their wedding this Saturday
kak Edy awal2 dah tempah aku jadi flower girl
comel sangat ke aku ni?
HAHA
pape pon, kenduri ni memang wajib datang!
lepas kenduri kat batu cave
kena berlari ke seremban and nilai pulak
haiyaa.. semua nak sumbat hari sabtu kan!
haha
pape pon,
celamat pengantin baru
moga berbahagia dengan suami tercinta ;)





aku nak wish
THANK YOU
to
those yang celebrate my birthday
yang bagi hadiah
ada bagi purse la skirt la
yang paling tak boleh blah
ada yang bagi surah yasin kat aku
bagus2!
memang mendebarkan aku la kan..
haishh..
pape pon,
thanx untuk kamu yang celebrate birthday saya kat tempat yang best
thanx to my family yang beli kek secret resepi besar gila sampai boleh makan seminggu
haha..
thanx to all yang wish ;)







p/s: congrate leya sebab dapat internship kat petronas jugak ;)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...