Monday, March 28, 2011

Pesanan tuan otak kepada otaknya!

morning people!

haha.. jam menunjukkan pukul 5pg..
tik tok tik tok~

mengapakah mata saya masih xmo tutup ni?
(ayat tanya dengan kata tanya)

mungkinkah saya terlebih makan?
(ayat tanya tanpa kata tanya)

oh mata tolonglah tutup!
(ayat seruan)

kak yana dah lama dah tido.
(ayat penyata)

hahahaha...

ni lah natijahnya study bm.. sob3~



wahai dunia,
kenapa jadual exam saya berderet?
adakah ini satu hukuman untuk saya yang kuat tido?
atau
adakah ini satu kelebihan saya yang amek subjek lebih untuk sem ni?
sob3..


saya takot (T_T)
tapi takpe.. Allah takkan uji sesorang itu selagi Dia tahu kita mampu menghadapinya!



sem ni saya rasa macam nak jadi ahli falsafah lak!
separuh otak belajar linguistik,
separuh lagi belajar law,
separuh lagi untuk critical thinking (DMC)
separuh lagi untuk kira2...
tengah memaksimakan penggunaan otak!


dear serebrum, serebelum, and medulla oblongata..
tolong beri kejesama!
*kerjasama (ayat majmuk bercantum :P)
overdose >.<


gud luck everyone!
(bagus nasib setiap satu!)
(^_^)Y





p/s: terpaksa stay up duk bilik kak yana.. nak balik bilik takot! haha..

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...