Tuesday, April 27, 2010

~ huhu.. 3 days left! bersalahnya (-_-")..

hohoho.. lagi 3 hari lagi majlis akad nikah kakak ku~

dear kakak ku sayang Nadrah Ismail,
sori sangat2 sebab dah kecewakan dirimu... kak nadrah mesti kecewa dengan saya sebab sanggup tinggalkan keje2 utk majlis kawen dia semata2 amek short sem.. huhu.. bukan xmo tolong tapi kalau x amek short sem nanti rugi pulak.. hohoho.. lagipon jap je balik UIA.. 3 hari je~ pastu janji cepat2 balik umah untuk tolong packing goodies k! hohoho..

ngeh3~
nnt mesti sedey tgk dia akad nikah nnt.. hohoho.. sape lg tempat utk ku mngadu kasih kalo dia dh kawen.. sob2.. sape nak teman saya drive nanti! sob2.. sape nak tolong saya kalau saya perlukan pertolongan nnt! sob2... sape nak nasihat saya nnt tyme saya nakal!! sob2.. sape nak belikan makanan kalau saya lapar nanti! sob2 (lebey2 lak!).. sedey nak lepaskan dia, tapi nak wat mcm mana sume org ada hidup sendiri.. termasuk diri kita~ (!_!)

xpe la, sume ni membuat saya lebih matang.. kepada bakal husband nya, tulun jaga kakak saya elok2!! kamu cederakan hati dia ckit je siap kamu!! argghhh.. hohoho~ c ya at home!!

~dari kiri nadrah, saya dan kak long~

~miss them badly!! rindu zaman bujang mereka~ hohoho!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...