Tuesday, November 1, 2011

Festival yang scary

dikala hati tak tenteram dan serabut dengan research paper...
tiba2 datang pulak mood nak update blog kan!
haha.. pempuan2~

sebelum tu aku nak wish kat adik aku ni ha..
dear Cahaya Kebaikan, congrats dapat dean list!
aiyaaa... still takleh potong ma..
kena tambah lagi 0.2 baru boleh setanding kak kinah!
(haha riak gila!)
time 1st year je kot boleh..
pastu hanyuuuttt~
ok keep moving girl!
nanti boleh apply scholar yang lagi best dari scholar kinah..
biar sakit dulu time awal2 ni, lepas dapat scholar ko nak tenang macam mana tenang la..
hahaha..


next....


nak comment pasal KL Festival City yang baru kt Danau/Semarak tu!
haha.. haishhh busy body betol aku ni...
ish2..
takde la busy body sangat tapi cuma pelik kenapa nak bukak mall tu sedangkan kat bahagian atas mall tu still dalam pembinaan..
ish2.. terkejut gak aku time sampai kat mall tu..
bahagian atas still dalam construction siap ada kenderaan apa ntah yang angkat2 konkrit kejadah..
huhu.. scary je nak shopping kat dalam tu..
overall memang diakui mall tu best gak..
banyak kedai makan, besar dari wangsa walk, dekat dengan uia pulak tu.
drive dalam 10-15min dah sampai..
tapi buat masa sekarang aku tak bagi sangat la korang pegi.
nanti construction dah siap korang overnight kat sana pon takpe.
kang tak pasal korang tengah tengok wayang tiba2 konkrit jatuh himpap korang..
auccchhh!
kalau student kira mati syahid, tapi kalau mati time tengok wayang tu kira mati katak namanya.
tapi aku tak halang korang nak pegi pon,
maybe pihak KL Festival lebih tahu kan..
aku ni memadai je, tengok dari luar memang la nampak macam mall tu tengah construction tapi sebenarnya bangunan sebelah mall tu yang construction (saje nak sedap hati).. haha
papehal korang pegi la tengok sendiri yerk!

ok cukup, aku mau sambung belajar!
study sampai lebam sebab next week dah nak pegi melancong!!
yeay (joget2~)



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...